Najlepšie time management aplikácie [2024]

To do listy, project management nástroje, tímová komunikácia, sústrednie...

Všetko, čo nájdete na tejto stránke sú overené a vyskúšané aplikácie. Či už ide o kalendár, to do list, project manažment alebo tímovú komunikáciu, na tejto stránke nájdete to najlepšie, čo momentálne môžete mať.

ℹ️
Odkazy na niektoré aplikácie sú tzv. affiliate linky, t.j. ak sa rozhodnete niektorú z aplikácií vyskúšať, dostanem za to malú províziu.

Kategórie aplikácií:

Project Management

Nástroje na kompletnú správu projektov, úloh, kalendáru, chat, CRM a ďalších funkcií v rámci malých aj veľkých tímov a firiem.

TeamWork Projects

Teamwork nie je klasická to do list appka. Je to komplexný project management nástroj. Jedna vec je úlohy náplanovať svoje sám pre seba, vytvoriť si vlastný to do list a niečo úplne iné je spolupracovať s kolegami alebo klientami.

Keď som začal pracovať s Teamworkom, každý týždeň som objavoval nové a nové funkcie a každá jedna bola wow! Teamwork je síce platená aplikácia, ale majú skúšobnú verziu zdarma. Vyskúšajte vo svojej firme a nebudete chápať, ako ste doteraz mohli žiť bez Teamworku.

Platformy: Web, Windows, Mac, iPhone / iPad, Android
Cena: Základná verzia zdarma, Pro verzia od 9 USD / užívateľ


ClickUp

Jedna appka, ktorá nahradí všetky ostatné. Podobne ako Teamwork, aj ClickUp je komplexný project management nástroj, kde sa Vy a celý tím môžete na svoje úlohy a projekty dívať z rôznych pohľadov.

To do list-y, kanban board-y, Ganttove diagramy, spoločná tvorba dokumentov, pripomienkovanie, kalendáre, nastavovanie workload-u a prirorít... to všetko v ClickUp nájdete. Všetko, čo Vaša firma potrebuje alebo chce manažovať, môže manažovať v ClickUp. Zvýšenie produktvity zaručené.

Platformy: Web, Windows, Mac, iPhone, iPad, Android
Cena: Základná verzia zdarma, Pro verzia od 4.59 EUR / užívateľ / mesiac


Monday.com

Jednoduchý, prehľadný a pritom robustný project managment nástroj. Zabudnite na zapisovanie úloh do Excelu - nemáme pätnáste storočie :)  V dnešnej dobe musíte mať o svojej práci, tíme a celej firme dokonalý prehľad.

Viac ako 100,000 organizáci na celom svete vrátane takých veľkých mien ako Uber, BBC, Adobe alebo PayPal manažuje svojoe projekty práve v Monday. Ak vyhovuje im, prečo by nevyhovoval Vám?

Platformy: Web, Windows, Mac, iPhone, iPad, Android
Cena: od 39 EUR / mesiac (5 užívateľov)

To do list / Task Management

Aplikácie na správu a plánovanie pracovných aj osobných úloh primárne určené pre jednotlivcov s funkcami ako kalendár, pripomienky, kategorizácia...

Sunsama

Tak trochu iná time management aplikácia. Na prvý pohľad je Sunsama obyčajná, aj keď veľmi pekná, to do list appka - rovnako ako stovky iných. Stalo sa Vám však niekedy, že niektoré úlohy ste mali v mailoch, niektoré vo svojom osobnom to do liste, niečo v Slacku, niečo v Asana, niečo v Notion atď?

Presne tento problém rieši Sunsama. Je to vlastne to do list aplikácia kombinovaná s kalendárom, ktorá je ale integrovaná so všetkými možnými inými aplikácami. T.j. je jedno aký je zdroj úloh (či už maily, slack alebo iné to do list appky).

Navyše Sunsama pristupuje k Vášmu time manažmentu komplexne, t.j. dokážete si stanoviť koľko hodín chcete alebo môžete pracovať, kedy budete mať prestávky, ponúkne Vám na reflexiu na konci pracovného dňa a veľa ďalších zmysluplných funkcií. Nie je síce najlacnejšia, ale rozhodne stojí za vyskúšanie...

Platformy: Web, Mac, iOS
Cena: 20 USD / mesiac


ToDoIst

Kráľom všetkých to do list aplikácií je v dnešnej dobe jednoznačne Todoist. Vyčistite si hlavu. Získajte kľud a jasný prehľad naprieč všetkými Vašimi projektami či už v práci alebo osobnom živote. Všetky vaše to do list úlohy budú na jednom mieste, s nastavenými deadlajnami, pripomienkami a jasným plánom ako ich úspešene dokončiť.

Platformy: Web, Windows, Mac, iPhone / iPad, Apple Watch, Android, Chrome, GMail
Cena: Zdarma. Premium verzia od 3 USD / užívateľ / mesiac


TickTick

V súčasnosti pravdepodobne najpopulárnejšia to do list app-ka. Okrem klasického to do listu tu nájdete kalendár, možnosť sledovať a trackovať návyky, zobrazenie úloh vo forme Eisenhowerovho okna a kanban nástenky. V neposlednej rade si viete pekne sledovať čas a využívať tzv. Pomodoro techniku (časovač sústrednie napr. v intervaloch 25 + 5 minút) priamo v aplikácii na konkrétne úlohy.

Toto je aplikácia, ktorú odporúčam úplne každému, či už pracuje sám alebo v rámci menších či väčších tímov.

Platformy: Web, Windows, Mac, iPhone, iPad, Apple Watch, Android
Cena: Základná verzia zdarma, platená verzia 3.99 USD / mesiac


Things

Vizuálne najkraší to do list na Macu je určite Things. Výhodou je, že sa s Things naozaj pekne a rýchlo pracuje. Je radosť plánovať svoj deň, svoju prácu alebo osobný život v tejto aplikácii. Všetko funguje tak ako má, avšak je možné, že niektoré sofistikovanejšie funkcie (napríklad prepojenie naprieč všetkými platformami) Vám bude v Things chýbať. 

Platformy: Mac, iPhone, iPad, Apple Watch
Cena: Mac: 50 USD, iPhone: 10 USD, iPad: 20 USD


OmniFocus 4

Pre fanúšikov orthodoxného GTD. GTD alebo Getting Things Done je time management metóda, ktorá sa zakladá na veľmi striktnej a systematickej práce s to do list-ami. Pre niekoho je tento systém svätý grál time manažmentu, pre niekoho zbytočne obmedzujúci.

Každopádne, ak patríte medzi fanúšikov GTD, lepšiu appku na to asi nenájdete...

Platformy: Web, Mac, iPhone, iPad
Cena: 39.99 USD


Microsoft To Do

Priamy nástupca obľúbeného Wunderlistu. Ak ste niekedy používali Wunderlist, krásnu to do list appku z Berlína, v Microsoft To Do sa budete cítiť ako doma. MS To Do je totiž priamym nástupcom Wunderlistu.

Veľkou výhodou je dobrá integrácia do operačného systému a iných Microsoft appiek, rovnako ako pohľad "Môj deň", čo je unikátna vlastnosť tejto aplikácie - MS To Do sa Vám snaží samo naplánovať deň, podľa toho, koľko toho máte v kalendári, koľko času Vám úlohy zvyčajne zaberú atď.

Platformy: Web, Windows, Mac, iPhone, iPad, Android
Cena: Zdarma

CRM aplikácie

Customer Relationship Management / Správa zákazníkov a predajného cyklu

HubSpot

HubSpot je niečo tak robustné a inteligentné, že dokáže transformovať celú Vašu firmu. Váš sales, marketing, CRM, zákaznícky servis to všetko môže byť jednak do veľkej miery automatizovaný a jednak oveľa oveľa efektívnejšie.

Vymeniť doterajšie nástroje (obyč. email a záznamy o zákazníkoch v Exceli) za HubSpot je ako presednúť z bycikla do Rolls-Royce. Je až neuveriteľné čo všetko aplikácia zvláda. Chvíľku síce trvá, než sa ho naučí človek používať ale potom je to absolútna paráda.

Platformy: Web
Cena: Základná verzia: Zdarma, Pro verzie od 36 EUR / mesiac 


Apollo.io

Extrémne silný a sofistikovaný sales nástroj. Je to vlastne úplne nová generácia CRM / Sales aplikácií, ktorá sa až na Outreach.io nedá s ničím porovnať Môžete vďaka nej vyhľadať a osloviť konkrétnych ľudí podľa najrôznejších filtrov ako veľkosť firmy, odvetvie, chuť nakupovať, počet zamestnancov a desiatky ďalších.

Apollo.io je nástroj, ktorý nie je na prvý (ani druhý) pohľad úplne jednoduché pochopiť, ale ak pracujete v salese alebo marketingu, a naučíte sa Apollo používať, budete ho milovať.

Platformy: Web
Cena: Základná verzia zdarma, Basic od 49 USD / užívateľ / mesiac.

Time Tracking

Sledovanie času stráveného za počítačom a jeho optimalizácia,blokovanie sociálnych sietí a iných zlodejov času...

Rescue Time

Naozaj trávite svoj deň tak, ako si myslíte? Získajte na sekundu presný záznam o tom, aké aplikácie počas dňa používate, aké stránky si pozeráte a koľko času ste strávili produktívne a koľko neproduktívne. Všetko úplne automaticky. Stačí zdarma nainštalovať a diviť sa a budete presne vedieť, kto je zlodejom vášho času. Platená verzia umožňuje trackovať aj čas mimo počítača (napr. mítingy s klientami) a veľa ďalšieho.
Platformy: PC, Mac, iPhone, Android
Cena: Základná verzia zdarma, Premium verzia 6 USD / mesiac

Timely

Presný a automatický time tracking. Táto aplikácia pristupuje k problematike merania času úplne inak ako iné aplikácie a robí to veľmi dobre... Nemusíte zapínať nahrávanie. Nemusíte sledovať kedy sedíte pri počítači a kedy nie. Aplikácia všetko robí za Vás absolútne automaticky.

Timely automaticky sleduje ako trávite čas za počítačom - čo robíte a ako dlho. Napríklad 40 min v Exceli, 15 min v YouTube (lebo ste možno hľadali ako urobiť určitý vzorec), 10 min na Facebooku. Postupne sa aplikácia učí sama určiť čo je produktívne, čo nie a čo patrí k akému projektu. Na konci získať presný prehľad ako ste za počítačom strávili deň, máte presný time tracking s nulovou snahou a nulovým vypĺňaním tabuliek.

Rozhodne odporúčam. Vyskúšajte 30-dňovú skúšobnú verziu zdarma a uvídite, že Timely je naozaj pecka a pomôže Vám neskutočne zvýšiť produktivitu.
Platformy: Web, iPhone, Android
Cena: od 5 USD / mesiac


GetHarvest

Veľmi dobrá voľba pre time tracking a workload management tímov. Nechápte ma zle, Harvest je super aj pre samostatných podnikateľov, ale táto appka bola postavená primárne na sledovanie času práce viacerých ľudí a manažovanie ich tzv. workloadu. Každý z tímu si appku nainštaluje na svoj počítač alebo mobil a šéf vidí, kto kedy a čo robí. Cieľom však nie je nikoho sledovať, ale zefektívniť prácu, odhladiť kam sa všetok ten čas stráca a lepšie plánovať a budgetovať projekty do budúcnosti.
Platformy: Web, iPhone, Android
Cena: Základná verzia zdarma, Premium verzia 12 USD / užívateľ / mesiac

Hourstack

Sledujte čas, plánujte úlohy a zdroje, generujte reporty - to všetko pekne prehľadne vo vizuálnom kalendári. Drag-and-drop funkcia a prepojenie na iné aplikácie umožňuje naozaj prehľadne a rýchlo naplánovať celý týždeň a zároveň odtrackovať, či sme svoj čas strávili naozaj efektívne a tak, ako sme si to naplánovali. 
Platformy: Web, iPhone, Android
Cena: od 5.60 USD / užívateľ / mesiac

Tímová komunikácia

Twist

Najlepšie hodnotená Slack alternatíva. Svetoznámy Slack vznikol ako odpoveď na večnú záplavu e-mailov. A Twist je odpoveďou na Slack. Veľké emailové vlákna su podobný zabiják ako stovky real-time správ v Slacku a práve niekde medzi týmito dvoma extrémami nachádza svoje miesto Twist. Je to iný pohľad na tímovú komunikáciu. Tak trochu maily, tak trochu Slack... Tak trochu geniálne.

Platformy: Web
Cena: Základná verzia zdarma, Unlimited verzia 5 USD  / užívateľ / mesiac


Slack

Slack je jedna z najpopulárnejších real-time aplikácií na tímovú komunikáciu. Je to akoby skupinový chat, kde každý člen tímu, každé oddelenia môže komunikovať extrémne rýchlo a okamžite získať spätnú väzbu. Pozor však na ten "real-time". Cieľom Slack-u bolo zbaviť sa záplavy emailov, ale ak si nedáte pozor, ľahko sa môžete stať že skočíte z blata do kaluže. Potreba neustále byť online a instantne na všetko reagovať nie je práve najšťastnejší spôsob ako dosahovať výsledky. Tak ako všetko, Slack je dobrý sluha ale zlý pán. Pokračujte teda na vlastné riziko... :)
Platformy: Web, Windows, Mac, iPhone, Android
Cena: Základná verzia zdarma, Pro verzie od 6.25 USD / užívateľ / mesiac

Kalendáre

Svet je bohatší ako MS Outlook alebo Google Calendar...

Notion Calendar

Bolo na čase... Všetky vaše záväzky teraz na jednom mieste. Zoznámte sa s nádherne navrhnutým, plne integrovaným kalendárom pre vašu prácu a život.

Notion Calendar je na Macu skvelá alternatíva k obľúbenému Google Calendaru alebo Apple Calendaru. Nádherný design, skvelé funkcie, mini calendar v menu bare alebo pripájanie ku Google Meet hovorom jedným klikom - to sú len niektoré z dôvodov, prečo som aj ja z klasického Apple Calendaru presedlal na Notion.

Platformy: Mac, iPhone, iPad
Cena: Zdarma


Amie.so

To do list, kalendár, e-maily - všetko v jednom. Väčšina time management aplikácií ponúka jednu, maximálne dve funkcie. Najčastejšie sa jedná o spojenie zoznamu úloh a projektov (to do listu) a kalendáru, čo v podstate znamená, že dokážete naplánovať svoje úlohy na konkrétny deň a hodinu.

Amie k tomu pridáva jednu veľmi dôležitú vec a tou sú práve emaily. Všetci dnes dostávame desiatky ak nie stovky emailov za deň a ak sa im chceme plnohodnotne venovať, musíme si naplánovať konkrétny čas, kedy to urobíme. Ak Vám napríklad príde email od kolegu, ktorý od Vás vyžaduje dve hodiny práce, viete si k tomuto e-mailu v Amie.so priradiť podúlohy a naplánovať si, že na tom budete pracovať napríklad vo štvrtok o 16:00.

Platformy: Mac, iOS
Cena: Základná verzia Zdarma, Pro verzia od 6 USD / mesiac


Fantastical

Jednoznačne najmocnejší kalendár pre Váš Mac. Fantastical má také obrovské množstvo užitočných funkcií, až je neuveriteľné, prečo aj ostatné kalendárové appky nemôžu byť tiež takéto super. Od spracovania prirodzeného jazyka kedy stačí napísať "Obed s Milanom v piatok o 14:00", kedy aplikácia sama pridá takýto event do Vášho kalendára bez nutnosti všetko zložito vyklikávať, až po efektívne plánovanie meetingov na štýl aplikácie Calendly.

To všetko v krásno designe, všetko perfektne fungujúce v rámci Apple ekosystému. Ak ste doteraz používali obyčajný Apple Calendar a rozhodnete sa vyskúšať Fantastical, je to ako presadnúť z bicykla do Mercedesu.

Platformy: Mac, Vision Pro, iPad, iPhone, Apple Watch
Cena: 5.84 EUR / mesiac

Myšlienkové mapy

Aplikácie na vizuálne plánovanie a tvorbu myšlienkových máp

MindMeister / MeisterTask

Najlepší software na myšlienkové mapy na svete. Myšlienkové mapy sú management technika na ktorú niektorí ľudia nedajú dopustiť. Vďaka nim získať doslovo úplne iný pohľad na Vaše projekty. Či už chcete robiť brainstorming, plánovať projekty, urobiť to do list alebo organizačnú štruktúru Vašej firmy, myšlienková mapa je pravdepodobne ten najlepší nástroj. MindMeister umožňuje budovať myšlienkové mapy priamo vo Vašom prehliadači. Výhoda oproti papieru je tá, že mapy môžete medzi sebou navzájom prepájať, nastavovať pripomienky, prideľovať úlohy... Proste pecka.

Platformy: Web
Cena: Základná verzia zdarma, Pro verzie od 4.99 EUR / mesiac