Všetko, čo nájdete na tejto stránke sú rokmi overené a skrz naskrz vyskúšané aplikácie. Či už ide o kalendár, to do list, time tracking alebo nástroje na tímovú komunikáciu, na tejto vždy aktualiizovanej stránke nájdete jednoducho to najlepšie, čo momentálne môžete mať.
Ak chceme byť pri práci, potrebujeme používať tie najlepšie nástroje a aplikácie. V tomto zozname nájdete aplikácie, ktoré Vám dokážu Vám ušetriť kopu času, dosiahnete si nimi viac, jednoduchšie a rýchlešie. Zbavíte sa vyrušení a prestanete prokrastinovať.
Kvôli prehľadnosti sú aplikácie zoradené do kategórií, ktoré nájdete v menu vľavo.
Teamwork nie je klasická to do list appka. Je to komplexný project management nástroj. Jedna vec je úlohy náplanovať svoje sám pre seba, vytvoriť si vlastný to do list a niečo úplne iné je spolupracovať s kolegami alebo klientami. Keď som začal pracovať s Teamworkom, každý týždeň som objavoval nové a nové funkcie a každá jedna bola wow! Teamwork je síce platená aplikácia, ale majú skúšobnú verziu zdarma. Vyskúšajte vo svojej firme a nebudete chápať, ako ste doteraz mohli žiť bez Teamworku :)
Jedna appka, ktorá nahradí všetky ostatné. Podobne ako Teamwork, aj ClickUp je komplexný project management nástroj, kde sa Vy a celý tím môžete na svoje úlohy a projekty dívať z rôznych pohľadov: to do list-y, kanban board-y, Ganttove diagramy, spoločná tvorba dokumentov, pripomienkovanie, kalendáre, nastavovanie workload-u a prirorít... to všetko v ClickUp nájdete. Všetko, čo Vaša firma potrebuje alebo chce manažovať, môže manažovať v ClickUp. Zvýšenie produktvity zaručené.
Jednoduchý, prehľadný a pritom robustný project managment nástroj. Zabudnite na zapisovanie úloh do Excelu - nemáme pätnáste storočie :) V dnešnej dobe musíte mať o svojej práci, tíme a celej firme dokonalý prehľad. Viac ako 100,000 organizáci na celom svete vrátane takých veľkých mien ako Uber, BBC, Adobe alebo PayPal manažuje svojoe projekty práve v Monday. Ak vyhovuje im, prečo by nevyhovoval Vám?
Kráľom všetkých to do list aplikácií je v dnešnej dobe jednoznačne Todoist. Vyčistite si hlavu. Získajte kľud a jasný prehľad naprieč všetkými Vašimi projektami či už v práci alebo osobnom živote. Všetky vaše to do list úlohy budú na jednom mieste, s nastavenými deadlajnami, pripomienkami a jasným plánom ako ich úspešene dokončiť.
Vizuálne najkraší to do list na Macu je určite Things. Výhodou je, že sa s Things naozaj pekne a rýchlo pracuje. Je radosť plánovať svoj deň, svoju prácu alebo osobný život v tejto aplikácii. Všetko funguje tak ako má, avšak je možné, že niektoré sofistikovanejšie funkcie (napríklad prepojenie naprieč všetkými platformami) Vám bude v Things chýbať.
Pre fanúšikov orthodoxného GTD. GTD alebo Getting Things Done je time management metóda, ktorá sa zakladá na veľmi striktnej a systematickej práce s to do list-ami. Pre niekoho je tento systém svätý grál time manažmentu, pre niekoho zbytočne obmedzujúci. Každopádne, ak patríte medzi fanúšikov GTD, lepšiu appku na to asi nenájdete...
Priamy nástupca obľúbeného Wunderlistu. Ak ste niekedy používali Wunderlist, krásnu to do list appku z Berlína, v Microsoft To Do sa budete cítiť ako doma. MS To Do je totiž priamym nástupcom Wunderlistu. Veľkou výhodou je dobrá integrácia do operačného systému a iných Microsoft appiek, rovnako ako pohľad "Môj deň", čo je unikátna vlastnosť tejto aplikácie - MS To Do sa Vám snaží samo naplánovať deň, podľa toho, koľko toho máte v kalendári, koľko času Vám úlohy zvyčajne zaberú atď.
HubSpot je niečo tak robustné a inteligentné, že dokáže transformovať celú Vašu firmu. Zautomatizujte svoje účtovníctvo. Sales, marketing, CRM, zákaznícky servis to všetko môže byť jednak do veľkej miery automatizovaný a jednak oveľa oveľa efektívnejšie. Vymeniť doterajšie nástroje (obyč. email a záznamy o zákazníkoch v Exceli) za HubSpot je ako presednúť z bycikla do Rolls-Royce. Je až neuveriteľné čo všetko aplikácia zvláda. Chvíľku síce trvá, než sa ho naučí človek používať ale potom je to absolútna paráda.
Platformy: Web
Cena: Základná verzia: Zdarma, Pro verzie od 36 EUR / mesiac
CRMko priamo vo Vašo GMaili. Dokonalosť. Firma, ktorá chce rásť sa bez kvalitného CRM systému nepohne. Problém je, že absolútna väčšina CRM-iek sú kostrbaté a používajú sa veľmi ťažko. Streak však urobil niečo geniálne... Integroval ľahko použiteľné a pritom veľmi funkčné CRMko priamo do Gmailu. Naoozaj odporúčam vyskúšať. Streak konečne prinesie poriadok do Vašich mailov a vzťahov s klientami. 10/10.
Platformy: Web
Cena: Základná verzia: Zdarma, Pro verzia od 49 USD / užívateľ / mesiac
Zautomatizujte svoje účtovníctvo. Vystavovať v dnešnej dobe faktúry manuálne je podľa mňa niečo na úrovni ako keby sme prali oblečenie niekde v studenom potoku. Hej, dá sa to, ale existuje lepší spôsob... SuperFaktúra umožňuje vystaviť faktúru behom pár sekúnd. Stačí zadať IČO a všetky údaje Vášho obchodného partnera sa vyplnia automaticky. Automaticky sa sleduje aj stav zaplatenia, posielajú sa upomienky, vytvára export pre účtovníka...
Nájdite emailové adresy potenciálnych zákazníkov behom pár sekúnd. Potrebovali ste niekedy email na šéfku marketingu? Alebo riaditeľa HR? Respektíve na kohokľvek z akejkoľvek organizácie? Som presvedčený, že áno a že Vám to zabralo sakra veľa času. Hunter.io za Vás automaticky nájde všetky emaily z danej firmy (webovej stránky) a vy tak môžete veselo a efektívne mailovať (Samozrejme pozor na spam...)
Platformy: Web
Cena: Základná verzia: Zdarma, Pro verzia od 49 USD
Odomknite potenciál svojho tímu vďaka pravidelným feedbackom. 15Five je v skutku šikovný performance management nástroj, ktorý Vám umožňuje hromadne koučovať svojich zamestnancov prostredníctvom overených postupov a moderných technológií. Ako to funguje? Zamestnanec každý týždeň vyplní dotazník behom 15 minút. Manažér za 5 minút skontroluje odpovede. Už nikdy sa nestane, že by dôležitá informácia niekam zapadla a feedback sa vždy dostane až do najvyšších vrstiev manažmentu.
Naozaj trávite svoj deň tak, ako si myslíte? Získajte na sekundu presný záznam o tom, aké aplikácie počas dňa používate, aké stránky si pozeráte a koľko času ste strávili produktívne a koľko neproduktívne. Všetko úplne automaticky. Stačí zdarma nainštalovať a diviť sa a budete presne vedieť, kto je zlodejom vášho času. Platená verzia umožňuje trackovať aj čas mimo počítača (napr. mítingy s klientami) a veľa ďalšieho.
Platformy: PC, Mac, iPhone, Android
Cena: Základná verzia zdarma, Premium verzia 6 USD / mesiac
Presný a automatický time tracking. Táto aplikácia pristupuje k problematike merania času úplne inak ako iné aplikácie a robí to veľmi dobre... Nemusíte zapínať nahrávanie. Nemusíte sledovať kedy sedíte pri počítači a kedy nie. Aplikácia všetko robí za Vás absolútne automaticky.
Timely automaticky sleduje ako trávite čas za počítačom - čo robíte a ako dlho. Napríklad 40 min v Exceli, 15 min v YouTube (lebo ste možno hľadali ako urobiť určitý vzorec), 10 min na Facebooku. Postupne sa aplikácia učí sama určiť čo je produktívne, čo nie a čo patrí k akému projektu. Na konci získať presný prehľad ako ste za počítačom strávili deň, máte presný time tracking s nulovou snahou a nulovým vypĺňaním tabuliek.
Rozhodne odporúčam. Vyskúšajte 30-dňovú skúšobnú verziu zdarma a uvídite, že Timely je naozaj pecka a pomôže Vám neskutočne zvýšiť produktivitu.
V jednoduchosti je sila. Teamwork Timer sa nesnaži robiť milión vecí - robi iba jednu a veľmi dobre. Proste meria čas. Zvolíte si čo chcete robiť a stlačite tlačítko play. Tým sa začne počítať čas, ktorý na danej úlohe / projekte strávite. Na konci dňa alebo projektu samozrejme dostanete detailný report. Obrovskou výhodou tejto aplikácie je prepojenie na geniálnu aplikáciu Teamwork Projects, ktorá je aj v roku 2020 podľa mňa najlepší project management nástroj, ktorý môžete nájsť.
Veľmi dobrá voľba pre time tracking a workload management tímov. Nechápte ma zle, Harvest je super aj pre samostatných podnikateľov, ale táto appka bola postavená primárne na sledovanie času práce viacerých ľudí a manažovanie ich tzv. workloadu. Každý z tímu si appku nainštaluje na svoj počítač alebo mobil a šéf vidí, kto kedy a čo robí. Cieľom však nie je nikoho sledovať, ale zefektívniť prácu, odhladiť kam sa všetok ten čas stráca a lepšie plánovať a budgetovať projekty do budúcnosti.
Platformy: Web, iPhone, Android
Cena: Základná verzia zdarma, Premium verzia 12 USD / užívateľ / mesiac
Sledujte čas, plánujte úlohy a zdroje, generujte reporty - to všetko pekne prehľadne vo vizuálnom kalendári. Drag-and-drop funkcia a prepojenie na iné aplikácie umožňuje naozaj prehľadne a rýchlo naplánovať celý týždeň a zároveň odtrackovať, či sme svoj čas strávili naozaj efektívne a tak, ako sme si to naplánovali.
Sústrediť sa na jednu vec dlhodobo a bez vyrušení. Presne to sa zdá byť jedna z najväčších vyziev našej generácie, ktorá je neustále prilepená na obrazovku. Be Focused nám za asistencie skvelej Pomodoro techniky umožní naplno sa sústrediť na jednu vec a výrazne tak zvýšiť produktivitu. Naozaj motivujúcu pôsobí aj fakt, že sa Vám jednotlivé pomodora (doba plného sústredenia) počítajú. Vznikajú tak prehľadné reporty, ktoré sú veľmi motivujúce. Môžete totiž súťažiž sami so sebou a snažiť sa dosiahnuť čo najviac produktívneho času za deň.
Platformy: Mac, iPhone
Cena: Zdarma v rámci predplatného 100+ Mac aplikácií SetApp
Jediný blokovač sociálnych sietí, ktorý (na mňa) funguje. Vyskúšal som desiatky aplikácií, ktoré mi prístup na neproduktívne stránky blokovali, ale jedine Motion zafungoval. Ťažko popísať ako sa im to podarilo, treba túto appku jednoduho vyskúšať. Vďaka Motion môžete výrazne znížiť podiel času, ktorý tráviť na sociálnych sieťach, spravodajských portáloch, YouTube... a stať sa tak oveľa produktívnejším.
Platformy: Windows, Mac (Google Chrome rozšírenie)
Najľahši spôsob ako prepojiť Pomodoro techniku s Vašimi úlohami z inej aplikácie. Existuje viacero dobrých to do list nájstrojov, ale žiadny z nich nemá v sebe dostatočne dobre integrovaný time tracking a už tobôž nie time tracking. V PomoDone úlohy nemusíte vytvárať ale importujete ich napríklad z Todoistu. Potom len zapnate Pomodro a makáte naplno. Výslekdom je samozrejme vysoká produktivita a poriadok v úlohách
Najlepšie hodnotená Slack alternatía. Svetoznámy Slack vznikol ako odpoveď na večnú záplavu e-mailov. A Twist je odpoveďou na Slack. Veľké emailové vlákna su podobný zabiják ako stovky real-time správ v Slacku a práve niekde medzi týmito dvoma extrémami nachádza svoje miesto Twist. Je to iný pohľad na tímovú komunikáciu. Tak trochu maily, tak trochu Slack... Tak trochu geniálne.
Platformy: Web
Cena: Základná verzia zdarma, Unlimited verzia 5 USD / užívateľ / mesiac
Slack je jedna z najpopulárnejších real-time aplikácií na tímovú komunikáciu. Je to akoby skupinový chat, kde každý člen tímu, každé oddelenia môže komunikovať extrémne rýchlo a okamžite získať spätnú väzbu. Pozor však na ten "real-time". Cieľom Slack-u bolo zbaviť sa záplavy emailov, ale ak si nedáte pozor, ľahko sa môžete stať že skočíte z blata do kaluže. Potreba neustále byť online a instantne na všetko reagovať nie je práve najšťastnejší spôsob ako dosahovať výsledky. Tak ako všetko, Slack je dobrý sluha ale zlý pán. Pokračujte teda na vlastné riziko... :)
Platformy: Web, Windows, Mac, iPhone, Android
Cena: Základná verzia zdarma, Pro verzie od 6.25 USD / užívateľ / mesiac
Najlepší software na myšlienkové mapy na svete. Myšlienkové mapy sú management technika na ktorú niektorí ľudia nedajú dopustiť. Vďaka nim získať doslovo úplne iný pohľad na Vaše projekty. Či už chcete robiť brainstorming, plánovať projekty, urobiť to do list alebo organizačnú štruktúru Vašej firmy, myšlienková mapa je pravdepodobne ten najlepší nástroj. MindMeister umožňuje budovať myšlienkové mapy priamo vo Vašom prehliadači. Výhoda oproti papieru je tá, že mapy môžete medzi sebou navzájom prepájať, nastavovať pripomienky, prideľovať úlohy... Proste pecka.
Platformy: Web
Cena: Základná verzia zdarma, Pro verzie od 4.99 EUR / mesiac